REGULAMIN REZERWACJI
Serwis – strona internetowa https://zlota-residence.pl/
Apartament – lokal o funkcji mieszkalnej opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej https://zlota-residence.pl/ , który Gość wynajmuje w celach wypoczynkowych na pobyt krótkotrwały.
Rezerwacja on-line – rezerwacja dokonywana w serwisie w czasie rzeczywistym za pomocą znajdującego się na stronie https://zlota-residence.pl// silnika rezerwacyjnego.
Rezerwacja wstępna-niegwarantowana – to rezerwacja, którą obiekt będzie utrzymywał w swoich zasobach do określonego w ofercie terminu wpłaty zadatku.
Rezerwacja gwarantowana – to rezerwacja, która została zadatkowana przez klienta w określonym w ofercie czasie.
Klient/Gość – osoba fizyczna albo osoba prawna, korzystająca z apartamentu na podstawie zawartej z Usługodawcą umowy na czasowe korzystanie z apartamentu.
Usługodawca – APARTHOTELS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Miłośników Podhala 115 NIP 7361744636 będący właścicielem serwisu https://zlota-residence.pl/ i uprawniony do świadczenia Gościom, w zamian za ustalone wynagrodzenie, usług krótkotrwałego najmu apartamentów.
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejsze Warunki rezerwacji stanowią integralną część umowy krótkotrwałego najmu apartamentu zawartej między Klientem a Usługodawcą.
- W ramach umowy najmu Usługodawca zobowiązuje się przygotować oraz udostępnić apartament w uzgodnionym terminie, w zamian za ustalone wynagrodzenie.
- Rezerwacji apartamentu można dokonywać na minimalny okres 1 (jednego) dnia, chyba że oferta w serwisie stanowi inaczej.
§2
Sposoby dokonywania rezerwacji
- Niniejsze Warunki rezerwacji stanowią integralną część umowy najmu apartamentu zawartej między Gościem a Usługodawcą.
- Rezerwacji apartamentu Klient może dokonać w następujący sposób:
– on-line poprzez silnik rezerwacyjny dostępny na stronie www,
– za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@zlota-residence.pl
– telefonicznie pod numerem: +48 882004005,
– osobiście w recepcji, tzw. rezerwacja walk-in. - Powyższe rezerwacje mają charakter rezerwacji wstępnych i w żaden sposób nie wiążą aparthotelu.
- By kontakt mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu niezbędne jest podanie przez zainteresowanego: imienia i nazwiska na które dokonywana jest rezerwacja, terminu pobytu, ilości osób w pokoju i ilości pokoi, kontaktowego numeru telefonu klienta oraz używanego na co dzień konta poczty e-mail klienta.
- Potwierdzeniem rezerwacji pobytu w obiekcie jest wpłacenie przez rezerwującego zadatku na rachunek aparthotelu.
- Apartamenty danego typu są usytuowane na różnych poziomach budynku. W związku z tym rezerwacja nie oznacza wybrania apartamentu na danym piętrze lub po danej stronie budynku, tylko rezerwację apartamentu danego typu, znajdującego się w obiekcie.
§3
Opłaty i warunki płatności
- Wysokość opłaty za zarezerwowany pobyt w Apartamencie jest każdorazowo podana na stronie internetowej https://zlota-residence.pl/ po wybraniu odpowiedniej oferty lub na potwierdzeniu rezerwacji w przypadku dokonania jej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie
- Cena za rezerwację jest wyświetlana po wybraniu danej oferty i doliczeniu dodatków, jeżeli takie w danej ofercie występują i są obowiązkowe lub jeżeli są jako opcjonalne i wybrane przez Rezerwującego.
- Opłaty podane są w złotych polskich PLN i objęte są stawką podatku od towarów i usług VAT według obowiązujących przepisów prawa podatkowego, tj. 8%.
- Opłata za wynajem obejmuje koszt pobytu w Apartamencie wskazanej w rezerwacji liczby osób.
- Opłata za wynajem obejmuje usługi zgodnie z ofertą i nie obejmuje kosztów domówionych podczas pobytu usług dodatkowych.
- Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia – podawana jest w ofercie wysłanej na e-mail rezerwującego.
- Aparthotel wyznaczy termin do którego Klient zobowiązany jest wpłacić zadatek na konto w celu rezerwacji pobytu. W przypadku braku zadatku na koncie do wyznaczonego terminu – rezerwację traktuje się jako niebyłą.
- W tytule przelewu Klient ma obowiązek podać: imię, nazwisko, termin oraz numer rezerwacji.
- Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Aparthotelu lub data wpływu gotówki do kasy Aparthotelu.
- Aparthotel potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami a na życzenie klienta wystawi fakturę VAT na dane podane w zapytaniu o rezerwację.
- Od daty wpływu zadatku na konto Aparthotelu rezerwacja staje się zamówieniem i ma status rezerwacji gwarantowanej. Podany termin pobytu i zamówionych usług jest wiążący dla obydwu stron tj. Aparthotelu i Klienta.
- Pozostałą kwotę za pobyt w obiekcie Klient wpłaca w dniu przyjazdu w recepcji – przed rozpoczęciem pobytu. Opłata 100% ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między Klientem a Aparthotelem na pobyt wg zamówienia.
- Odmowa wpłaty przez Klienta 100% wartości pobytu w dniu rozpoczęcia pobytu – stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji. Aparthotel zachowa wpłacony zadatek.
- Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji – wygasa w dniu wyjazdu Klienta z Aparthotelu, nie później niż w terminie podanym w zamówieniu.
§4
Zmiana oraz anulowanie rezerwacji
- Zmiana terminu rezerwacji lub kategorii Apartamentu jest możliwa wyłącznie pod warunkiem jego dostępności we wskazanym terminie oraz dokonania opłaty różnicy w cenie za pobyt, o ile taka występuje.
- Zmiany terminu rezerwacji Klient można dokonać nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, chyba że oferta stanowi inaczej.
- Zmiana rezerwacji przez Usługodawcę jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się strajki, wojny, zamieszki, kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu oraz pozbawienie przez dostawcę mediów w apartamencie tj. prądu, gazu, energii cieplnej lub wody. W takim wypadku Usługodawca zobowiązany jest zaproponować Gościom inny termin lub odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wpłaconą opłatę za zarezerwowany pobyt.
- W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności awarii w apartamencie lub innego zdarzenia losowego Usługodawca zastrzega sobie możliwość udostępnienia innego apartamentu o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego. W wypadku braku akceptacji Gościa za zmianę umowa ulega rozwiązaniu, a Usługodawca ma obowiązek zwrócić Gościowi wpłaconą przez niego opłatę za zarezerwowany pobyt.
- Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie.
- Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną (list, e-mail, sms) pod rygorem nieważności.
- Anulowanie rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej nie jest wymagane. Niemniej ułatwi pracę recepcji.
- Anulowanie rezerwacji przez klienta po wpłacie zadatku, rezerwacji gwarantowanej:
– w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej przed podanym w rezerwacji terminem darmowej anulacji – Aparthotel zwróci kwotę zadatku pomniejszoną o koszty bankowe w terminie do 14 dni roboczych;
– w przypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej po podanym w rezerwacji terminem darmowej anulacji – wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi. Aparthotel wpłacony zadatek zatrzyma. - W przypadku wybrania oferty bezzwrotnej zadatek nie jest zwracany.
- W przypadku nie pojawienia się Klienta w obiekcie do godziny 22.00 w dniu przyjazdu, Aparthotel ma prawo anulować rezerwację i zachować zadatek. W wyjątkowych przypadkach termin ten może ulec zmianie, musi być jednak uzgodniony z recepcją.
§5
Pobyt
- Pobyt zaczyna się od godziny 16.00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu. Zakończenie pobytu następuje o godzinie 11.00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu. Gość zobowiązany jest zwrócić kartę lub klucz do apartamentu pracownikowi recepcji.
- Godziny zameldowania to 16.00 – 22.00.
- Goście zobowiązani są do przestrzegania godzin ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach od 22:00 do 08:00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające ciszę nocną.
- Gość powinien powiadomić o zauważonych usterkach lub uszkodzeniach w dniu przyjazdu.
W przypadku uszkodzeń powstałych w trakcie pobytu, Gość zostanie obciążony kosztami naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu. - Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Gość zobowiązuje się do dopilnowania, aby liczba osób przebywających wraz z nim w apartamencie nie przekraczała tej, która została określona jako maksymalna w serwisie lub na potwierdzeniu rezerwacji. Zaproszone osoby zobowiązane są do opuszczenia apartamentu przed 22:00.
- Aparthotel nie akceptuje pobytu ze zwierzętami, chyba że w danym apartamencie zwierzęta są akceptowane i Klient uiścił opłatę za zwierzę.
- Korzystanie ze strefy relaksu, pokoju zabaw oraz placu zabaw jest bezpłatne. Z racji tego w przypadku niemożliwości skorzystania z nich z powodu awarii lub innych przyczyn, nie przysługuje prawo do zmniejszenia ceny rezerwacji lub zwrotu pieniędzy.
- Palenie w apartamentach jest całkowicie zabronione. Gość nie przestrzegający tego zakazu zostanie obciążony opłatą w wysokości 800 PLN (osiemset złotych) lub 200 € (dwieście euro) tytułem pokrycia kosztów prania m.in. zasłon, dywanów oraz narzut w apartamencie.
- W przypadku naruszenia zasad określonych w Warunkach rezerwacji Usługodawca ma prawo potrącić Gościowi z pobranego depozytu m.in.: wynagrodzenie należne za pobyt osoby niezgłoszonej, koszty doprowadzenia apartamentu do stanu pierwotnego. W przypadku gdy wartość roszczeń przekracza wartość depozytu, Gość zobowiązany jest niezwłocznie pokryć tę różnicę.
- W przypadku wyjątkowo rażącego naruszenia zasad określonych w Warunkach rezerwacji, nieodpowiedniego zachowania, nieprzestrzegania ciszy nocnej, wulgarnego odzywania się i nieodpowiedniego zachowania się wobec personelu oraz innych gości Usługodawca ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Gościa wraz z osobami towarzyszącymi z apartamentu.
- W przypadku zgubienia karty dostępu do apartamentu lub kluczyka do narciarni należy niezwłocznie o tym poinformować obsługę. Opłata za zgubioną kartę lub kluczyk wynosi 30 zł.
§6
Reklamacje
- Gość ma prawo do korzystania z prawa do reklamacji usługi i dochodzenia roszczeń z tego tytułu, stosownie do właściwych przepisów prawa.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej pisemnie zgłoszenie na adres siedziby Usługodawcy.
- Reklamacje rozpatrzone zostaną w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Informacja o skutku rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Gościowi na wskazany przez niego adres pocztowy lub pocztą elektroniczną.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, APARTHOTELS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 34-425 Biały Dunajec ul. Miłośników Podhala 115
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : kontakt@zlota-residence.pl - Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;